Asiakastyytyväisyyskyselyt nyt käynnissä

Toteutamme 26.11. – 8.12.2024 asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset sekä lounasravintoloiden asiakkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Dagmar.

Tilaaja-asiakkaiden kyselyn vastauslinkki toimitetaan kohderyhmän sähköpostiin 26.11. Tilaajatyytyväisyyskysely kohdistetaan organisaation johdolle, sopimusyhteistyöhenkilöille sekä tilaaville käyttäjäasiakkaille, kuten päiväkodinjohtajille, rehtoreille ja osastonhoitajille. Osaa tilaaja-asiakkaista haastatellaan puhelimitse ja haastateltavat ovat saaneet kutsun erikseen.

Esikoululaisten kysely toteutetaan sähköisesti. Huoltajille toimitetaan päiväkodin kautta tiedotteet, joissa on QR-linkki kyselyyn. Tiedotteet toimitetaan Käärmelahden, Maaningan, Uppo-Nallen, Maljapuron, Puijonlaakson, Kopolan, Taulumäen, Kuorevirran ja Satumetsän päiväkotien esikouluryhmille.

Peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat sekä lukion 2. vuosikurssilaiset vastaavat kyselyyn Wilmasta saatavan vastauslinkin kautta. Linkki on saatavissa myös koulujen verkkosivuilla.

Lounasravintoloiden asiakastyytyväisyyskyselyn vastauslinkki on saatavissa Kuhan ja Pulssin ajankohtaisista, sekä lounasravintoloiden mainoksista.

Vastaa tästä

koulujen kyselyyn
lounasravintoloiden kyselyyn

Arvomme yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken Servican lahjakortteja, elokuvalippuja ja sisäänpääsylippuja sisäleikkipuistoon.