Asiakastyytyväisyyskyselyt ovat käynnissä 13.12. saakka

Asiakastyytyväisyyskyselyiden vastausaikaa on jatkettu 13.12.2024 saakka. Toteutamme asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset sekä lounasravintoloiden asiakkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Dagmar.

– Tilaaja-asiakkaiden kyselyn vastauslinkki on toimitettu kohderyhmän sähköpostiin 26.11. Tilaajatyytyväisyyskysely kohdistetaan organisaation johdolle, sopimusyhteistyöhenkilöille sekä tilaaville käyttäjäasiakkaille, kuten päiväkodinjohtajille, rehtoreille ja osastonhoitajille. Osaa tilaaja-asiakkaista haastatellaan puhelimitse ja haastateltavat ovat saaneet kutsun erikseen.

– Esikoululaisten kysely toteutetaan sähköisesti. Huoltajille on toimitettu päiväkodin kautta tiedotteet, joissa on QR-linkki kyselyyn. Tiedotteet on toimitettu Käärmelahden, Maaningan, Uppo-Nallen, Maljapuron, Kopolan, Taulumäen, Kuorevirran ja Satumetsän päiväkotien esikouluryhmille.

– Peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat sekä lukion 2. vuosikurssilaiset vastaavat kyselyyn Wilmasta saatavan vastauslinkin kautta. Linkki on saatavissa myös koulujen verkkosivuilla.

– Lounasravintoloiden asiakastyytyväisyyskyselyn vastauslinkki on saatavissa Kuhan ja Pulssin ajankohtaisista, sekä lounasravintoloiden mainoksista.

Vastaa tästä

– koulujen kyselyyn
– lounasravintoloiden kyselyyn

Arvomme yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken Servican lahjakortteja, elokuvalippuja ja sisäänpääsylippuja sisäleikkipuistoon.